pozycjonowanie firm w google

Większość małych firm stoi w takim samym położeniu, jeśli chodzi o konkurowanie z krajowymi markami-ograniczony budżet!

Dlatego lokalne SEO jest tak potężną bronią marketingową; pozwala właścicielom małych firm konkurować z dużymi markami w walce o przetrwanie biznesu.

Oprócz tego, że jest ekonomiczny, lokalne SEO jest bardzo skuteczne w generowaniu leadów.

Czym jest Local SEO?

Wiele małych firm jest świadomych optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO), ale nie rozumie, czym jest lokalne SEO.

Jak sugeruje termin, local SEO to optymalizacja strony internetowej pod kątem lokalnych wyników wyszukiwania. Znajduje się również w czołówce rankingu Google Maps.

Mówiąc prościej-local SEO polega na oferowaniu wyników w oparciu o aktualną lokalizację Wyszukiwarki.

Załóżmy, że na przykład oferujesz domowe jedzenie w centrum Dallas. A głodny Joey szuka domowego jedzenia w centrum Dallas.’

Możliwości Bill ‚ a w wynikach wyszukiwania, dzięki lokalnemu SEO.

Nie sądzisz, że Grill Billa przyciągnie uwagę głodnego Joey ‚ a?

Dlaczego właściciele małych firm potrzebują lokalnego SEO

Oto pięć najważniejszych powodów, dla których właściciele małych firm powinni uwzględnić lokalne SEO w swoich działaniach marketingowych:

Local SEO pomaga dotrzeć do lokalnych mieszkańców

Local SEO oferuje wysoki zwrot z inwestycji—żadna inna forma marketingu internetowego nie oferuje ROI jak local SEO

Dodaje autentyczności Twojej firmie. Gdy Twoja firma pojawi się w Mapach Google lub w wyszukiwarce lokalnej, potencjalni klienci będą bardziej skłonni uznać Twoją firmę za autentyczną

Lokalne SEO ma kluczowe znaczenie dla wyszukiwań mobilnych i pomaga budować lokalnych partnerów i producentów połączeń, które wpływają na SEO dla właścicieli małych firm

Według Google,

„Lokalne wyniki opierają się przede wszystkim na trafności, odległości i wyeksponowaniu. Czynniki te są łączone, aby pomóc znaleźć najlepsze dopasowanie do wyszukiwania.”

Oznacza to po prostu, że musisz zbudować trafność i pozycję w Google, aby zdominować lokalne wyniki wyszukiwania.

Jak akceptujesz płatności?

Poznaj wszystkie sposoby przyjmowania płatności online

Kliknij tutaj, aby uzyskać dostęp do DARMOWEGO [ściąga-arkusz]

Oto kilka sprawdzonych sposobów, aby to zrobić i poprawić lokalne SEO:

1. Popraw informacje o firmie Google

Aby Twoja oferta pojawiła się w wyszukiwarce lokalnej w Mapach Google i wyszukiwarce Google, musisz utworzyć ofertę Google Moja Firma z aktualnymi informacjami.

Lokalne SEO dla właścicieli małych firm

Upewnij się, że:

Wprowadź Pełne Dane

Zweryfikuj lokalizację swojej firmy)

Dbaj o dokładność godzin pracy

Dodaj zdjęcia

Zarządzanie recenzjami i odpowiadanie na nie

2. Zamieść Mapy Google w swojej witrynie

Za pomocą Google Maps Embed API możesz umieścić na swojej stronie panoramę street view lub interaktywną mapę.

Cały proces można wykonać za pomocą prostego żądania HTTP. Oto jak to zrobić:

Ustaw adres URL interfejsu Google Maps Embed API jako atrybut src ramki iframe.

Lokalne SEO dla właścicieli małych firm

3. Get On-page SEO Right

Aby zdominować lokalne wyniki wyszukiwania, musisz uzyskać właściwe SEO na stronie.

Istnieją dwa główne czynniki, które wpływają na SEO na stronie:

Oferowany produkt/usługa

Miejsce, które obsługujesz.

Innymi słowy, musisz wyraźnie powiedzieć Google, jakie produkty / usługi oferujesz i gdzie je oferujesz.

Oto kluczowe elementy SEO na stronie, na których powinieneś się skupić:

Tagi tytułu

Meta tagi

Tagi nagłówka

Zawartość strony

Obrazy

Nazwisko, adres i telefon (NAP) na każdej stronie (ze znacznikami schematu). Powinieneś upewnić się, że NAP jest spójny w całej sieci.

4. Zapytaj o opinie

Recenzje mają duże znaczenie w lokalnym rankingu. Sam Google powiedział,

„Liczba recenzji Google i wynik są uwzględniane w lokalnym rankingu wyszukiwania: więcej recenzji i pozytywnych ocen prawdopodobnie poprawi lokalny ranking firmy.”

Co więcej, dobre recenzje mogą pomóc Twojej firmie wyróżnić się potencjalnym klientom szukającym pomocy w podejmowaniu decyzji.

Jak zachęcić odwiedzających do zgłaszania opinii dla Twojej firmy?

Oto kilka sprawdzonych sposobów:

Twórz linki do witryn z recenzjami w swojej witrynie

Dołącz linki do przeglądania stron w podpisie e-maila

Mieć wizytówkę z informacjami o stronie

Poproś swoich zadowolonych klientów o napisanie recenzji

Oczywiście możesz również otrzymać negatywne recenzje. Nigdy nie powinieneś zostawiać żadnej negatywnej recenzji bez odpowiedzi. Zamiast tego zwracaj się do nich w uprzejmy, ale uczciwy sposób, zgodnie z wytycznymi Google dotyczącymi recenzji.

5. Buduj Lokalne Cytaty

Lokalne Cytaty to internetowe wzmianki dotyczące nazwy firmy, numeru telefonu, adresu i strony internetowej (NAP + W).

Oto przykład pełnego cytowania:

Ranking według SEO, A-45, Sector 63, Noida, Indie {+91 (995) 353-2683)} http://www.rankingbyseo.com/

Google bierze pod uwagę lokalne cytowania, aby ocenić autorytet i trafność firmy.

Innymi słowy, lokalne cytaty pomagają twojej firmie budować pozycję i znaczenie w Google.

Do najlepszych lokalnych serwisów ogłoszeniowych należą facebook.com, Apple Maps, Google My Business, yahoo.com, bbb.org, yelp.com, mapquest.com, opentable.com, angieslist.com, here.com, yellowpages.com itd.

Lokalne cytaty nie tylko pomagają w lokalnym SEO, ale także szerzą świadomość o Twojej firmie za pośrednictwem witryn, które większość ludzi już uważa za wiarygodne.

6. Rozpowszechniaj treści skupione lokalnie, aby tworzyć linki

Linki zwrotne lub linki do twojej witryny w innych witrynach odgrywają ważną rolę w lokalnym rankingu.

Google uważa linki zwrotne za głosy zaufania, więc wysokiej jakości linki zwrotne pomogą Twojej firmie zbudować pozycję w Google.

Najlepszym sposobem na budowanie / zarabianie linków zwrotnych jest content marketing.

Twórz lokalnie skoncentrowane, przydatne treści (posty na blogach, podcasty, filmy itp.) i rozpowszechniać je na zróżnicowanych kanałach, które trafiają do lokalnej publiczności.

Oto pięć sprawdzonych sposobów tworzenia autentycznych, lokalnych treści:

Pitch lokalnych mediów do zaprezentowania w opowiadaniach

Współpraca z lokalnymi influencerami

Wpisy gości na blogach lokalnych

Wykorzystaj lokalne wydarzenia

7. Integracja Mediów Społecznościowych

Media społecznościowe i optymalizacja pod kątem wyszukiwarek to dwie ważne taktyki marketingowe. Jeśli połączysz je, otrzymasz niesamowite wyniki.

Media społecznościowe mają miliardy aktywnych użytkowników, co oznacza, że możesz tam spotkać obecnych klientów i nowych potencjalnych klientów.

Media społecznościowe to świetne narzędzie do rozwijania fanów, którzy mogą pracować jako zwolennicy Twojej marki i rozpowszechniać wiadomości o twoich produktach/usługach daleko i szeroko, oferując wiele szans na zdobycie lokalnych cytatów i linków zwrotnych.

Oprócz wspierania lokalnych działań SEO, integracja mediów społecznościowych pomaga również budować zaufanie.

Jak słusznie powiedział Trond Lyngbø w swoim artykule na temat Search Engine Land,

„Kiedy zsynchronizujesz swoje kampanie marketingu społecznościowego z najważniejszymi słowami kluczowymi, Twoi odbiorcy będą używać tych słów, aby zbadać Twoją firmę, znaleźć Cię na szczycie Google, zobaczyć inne sygnały społecznościowe (takie jak artykuły PR, wiadomości, profile w mediach społecznościowych, oceny i inne)… i zaczną ci ufać.”

Wniosek

Lokalne SEO jest niezbędne dla właścicieli małych firm. Wszystkie lokalne działania SEO powinny być ukierunkowane na budowanie trafności i znaczenia w Google. Wykonaj te kroki i zdominuj lokalne wyniki wyszukiwania.

Sr7eaYjVg36pdhEu